ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

ایرلاین‌ها هزینه پرواز‌های اربعین را مجددا افزایش خواهند داد؟

  • کد خبر: ۱۷۲۱۵۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
ایرلاین‌ها هزینه پرواز‌های اربعین را مجددا افزایش خواهند داد؟
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: اگر سازمان هواپیمایی کشوری نظارتی روی قیمت پرواز‌های عتبات عالیات نداشته باشد، احتمال دارد ایرلاین‌ها با توجه به افزایش تقاضا در ایام اربعین مجددا هزینه پرواز‌ها را افزایش دهند.

فرهاد دوایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت بلیت پرواز‌های مشهد به نجف برای ایام اربعین عنوان کرد: لیست پرواز‌های اربعین هنوز باز نشده و معمولا ۲۰ روز تا یک ماه مانده به اربعین لیست پرواز‌ها باز می‌شود.

وی در خصوص عرضه بلیت‌های پروازی به نجف با توجه به کاهش عرضه بلیت‌های هواپیما گفت: با توجه به اینکه قیمت پرواز‌های نجف بالا است، ایرلاین‌ها ترجیح می‌دهند پرواز‌های خود را به مسیر مشهد به نجف اختصاص دهند، چرا که مسیر پروازی مشهد به تهران ۳ میلیون تومان برای ایرلاین‌ها در می‌آید، اما هزینه پروازی مسیر مشهد به نجف ۱۴ میلیون تومان است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: از همین رو بین ایرلاین ها با توجه به قیمت بالاتر یان مسیر رقابتی صورت می پذیرد تا برای سود بالاتر، پرواز‌های بیشتری به مسیر پرواز‌های اربعین اختصاص دهند.

دوایی با اشاره به اینکه احتمال افزایش قیمت بلیت پرواز‌های اربعین وجود دارد، تصریح کرد: البته باید منتظر تصمیم نهایی سازمان هواپیمایی برای مسیر‌های نجف باشیم. اگر سازمان هواپیمایی کشوری قیمت پرواز‌های اربعین را مشخص نکند، قطعا ایرلاین‌ها خودشان تصمیم‌گیری خواهند کرد؛ همانطور که ایرلاین‌ها درخواست داشتند هزینه بلیت مسیر مشهد به تهران ۱۰۰ درصد گران شود و با مخالفت دولت همراه شدند و سپس به تصمیم خود هزینه این مسیر را افزایش دادند.

استقبال زائران عتبات از مسیر‌های هوایی پایین آمده است

وی یادآور شد: در حال حاضر هر هفته به طور میانگین ۱۴ تا ۲۰ پرواز از مشهد به نجف داریم که اغلب این پرواز‌ها از سمت عراق به مشهد و با مسافران عراقی پر می‌شود. با توجه به افزایش قیمت پروازها، استقبال زائران ایرانی برای سفر به عراق به وسیله پرواز کمتر شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: قطعا برای ایام محرم و اربعین تقاضا برای سفر‌های نجف و بغداد افزایش پیدا خواهد کرد، اما در حال حاضر ظرفیت پروازی موجود تقاضای مسافران عتبات را پاسخ می‌دهد، چرا که نرخ پرواز‌ها بالا است و یک مسیر رفت و برگشت از مشهد به نجف حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان خواهد بود، این در حالی است که در سال گذشته هزینه پرواز رفت و برگشت مشهد به نجف در ایام اربعین حدود ۶ میلیون تومان بود.

دوایی گفت: اگر قیمت پرواز‌های مشهد به نجف به همین منوال باشد قطعا میزان پرواز‌ها برای ایام محرم و اربعین افزایش خواهد داشت، چرا که برای ایرلاین‌ها صرفه بیشتری خواهد داشت و ممکن است هر ایرلاین در هر روز ۲ پرواز رفت و برگشت در این مسیر اختصاص دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->